Sunday, June 22, 2008

Sezon Finali 2007-2008 :)

Merhaba ve Çok Özürler,

Aslında özür de dilemem gereken bir yazıya tamamen çalıntı ve özenti bir sezon finali başlığı ile başlamak istemezdim. Öncelikle çok özür dilemem lazım sanırım. Beni takip eden birkaç kişisinizdir tahmin ediyorum. (Gerçi google istatistikleri kalabalık olduğunu gösteriyor ancak yine de gelen yorum sayıları takip eden insan sayısını az gösteriyor. )Bu siteye bir süredir girdiniz ve olması gereken yenilikleri göremediniz. Bunun için çok özür diliyorum. Bir türlü iş yoğunluğumu ayarlayamadım ve olmadı, yazamadım. Sanırım sezonu bitirsem iyi olacak. 2 tane eksik yazım kaldı aklımda ama istediğim kadar iyi olamayacak. Mecburen başka bahara.

Evet, şimdi neler olacak; (yani Yaz Döneminde...)

_Orienteering antrenmanı devam. Harita antrenmanları eklemeye devam edeceğim. (Bu kez zamanımı ayarlayacağım söz)

_Geocaching diye yeni birşey öğrendim. Ne olduğunu ve nasıl uygulandığını tam anlayınca anlatırım. Ayrıca uygulamalarımı paylaşacağım.

_Mesleki birşeyler de ekleyelim degil mi ya? :) Yavaştan sunumlar ve kod parçaları yaz döneminde eklenir...

_2007-2008'de yaptığım yürüyüş ve gezilerin yazılarından PDF'ler oluşturmak niyetindeyim. Yakında onları da eklerim. Tek dosyada kitabımsı bir 2007-2008 dönemindeki Yürüyüş notlarımı saklayabileceksiniz? (Ne kadar istersiniz bilemem tabi de :) )

_Bu seneki aktivitelerden çeşitli amatör video kolajlar yapmak niyetindeyim. Hatta bir tane de yaptım bile :) Bunları da paylaşacağım.


Ve göz açıp kapayana yeni yürüyüş sezonu başlayacak :)

Umarım çok kızmadınız ve işinize yarar birşeyler koyabilirim buraya ve siz de burada olmaya devam edersiniz ...
Görüşmek üzere...

Not: Bu arada Doğa aktiviteleri ile ilgili ilk video çalışmalarımdan birisini müsadenizle paylaşıyorum. Muğla'daki Orienteering yarışması ile ilgili hazırladığım çalışma için yorumlarınıza sevinirim...

No comments:

Post a Comment