Friday, August 22, 2008

Kastamonu yolcusu kalmasın :)

Merhaba,

Daha önce Kastamonu İstiklal Yürüyüşü'nden bahsetmiştim. Hazırlıklarımı yaptım. Ben de orada olacağım. :) :) :)

Aşağıda detaylara tekrar bakabilirsiniz. Ama kısaca söyleyeyim; 5 gün, 100 km sürecek bir yürüyüş olacak, kamplı. Bol fotoğraf, anı ve gevezelik ile döneceğimi zannediyorum. Lafı çok uzatmayayım. Sağ salim dönebilirsem, 1 Eylül'den sonra görüşürüz...

Kastamonu İstiklal Yürüyüşü Detayları:
http://xtrmprgrmmr.blogspot.com/2008/07/duyuru-kastamonu-istiklal-yry.html

Not: Bu arada unutmadan; üye olduğum Dağcılık Kulübü, DEDAK'ın İzmir Fuarı'nda standı olacak. 21 Ağustos Cuma (bugün) - 31 Ağustos Pazar günleri arasında 4. Holde (Basmane Kapısından girince sağda) bulabilirsiniz. Ben de Pazar günü yardıma gitmeye çalışacağım umarım... Neyse, yolunuz fuara düşerse uğrayın derim...

No comments:

Post a Comment