Saturday, July 23, 2011

Ist5Days 2010 - Neler Oldu? 2/3

Aylar sonrasında tamamlamayı başardığım birinci bölüm sonrası ikinci bölümü de yazalım bari... İlk bölüm erken yazmış olduğum bölüm nedeniyle her zamanki gibi oldu ama sanırım bu sefer kısa olacak, zira an itibariyle hiçbirşey hatırlamıyorum. Parmakları hareket ettirelim de, neler kalmış derinliklerde, bakalım... (Bu arada, alttaki fotoğrafımı sevdim, yazıda da biryere koyamadım, mecburen buraya ekledim :) )






Sonuçta Beykoz Korusu yarışını yorgunluğu ile bitirdik. Akşam ne yedik, nereye gittik hatırlamıyorum ancak akşam İzmir'den arkadaşlarımız da bize katıldılar. Yarın Belgrad ormanlarına hep beraber gideceğiz.

derken, devam edelim. Sabahın yine körü itibariyle kalkıp gideceğiz ancak Derya'cım kalksa da (eş durumundan :) ) arkadaşlarımız kalkamıyorlar, biz ikimiz yollara revan olacağız. Sabahın 6:10'u kalkış, 6:30'u odayı terk. Minibüs, Kahvaltı derken 7:20 vapuru ile Kadıköy > Karaköy (Diğeri de olurdu ama bu denk geldi?!?) Vapur süreci sakindi sanırım. Yine Deryacım etrafı seyreyledi, yine bana İzmir'den sonra vapur gezintisinin anlamsızlığı geldi. Yani çoğunluk İstanbul'lu gibi önüme baktım vapurda, genel bakındım. Derya'cım da, (sanki İstanbul Belediyesinin bir çalışması bu da, her bindiğim vapura bir tane zorunlu olarak biniyor!?) "vapurda martı fotoğrafçısı" gibi etrafı izledi. (Bu arada keşke bu anları da çekeydik?)

Geçiş yaklaşık 25 dakikadan kısa.07:50 itibariyle tramvaydayız. Otobüsler Sultanahmet'ten kalkacak. 08:10'da hareket edecek otobüse biniyoruz. (Bu arada ara not; 06:10'da uyandık, 4 araç marifeti ile, 08:10'da Belgrad Ormanı'na hareket eden otobüsteyiz. Bu ne spor aşkı?!? :) ) Yol 35 dakika sürüyor.



Yarış öncesi parkur başlangıcı ile final arası epey mesafe. Konuşlanacak, varışa yakın bir yer bulup çıkış noktasına bir bakıp geleceğiz, 10 dakika sürüyor. Öyleyse acil dönüyoruz, hazırlanıyorum. Önce kısa bir süre foto molası. Sonra çıkış noktası yönünde ısınma hareketleri. 10:08 çıkış saatim. Yani 1 saatten biraz daha uzun bir sürede çıkışa hazır sayılırım.



Yine yarışı çok detaylı hatırlamıyorum. Hatırladığım nadir konu; yarışın bitiş süreci. Tamam çıkış diyip, vurup rampayı, tırmanıyorum. Dikenli teller. Yanımda birkaç kişi daha var, hep birlikte benzer bir yerden vurmuşuz. Ancak doğru tahmin yürütüp, bitişe değil, ters yöne koşuyoruz. (Sonuçta teller ters yönde geçit veriyormuş...:) Basit olamayacağını tahmin etmiştim... ) Sonrası boş yolda, rampadan iniş. Sonuca geldiğimde, yöneticilere de söyledim, Ist5Days 2011 için sadece tepe feneri değil, tel makası da getireceğim... ;)



Vardığımda gücüm yerinde, moralim iyi, sonuç yanlış hatırlamıyorsam da ilk 3 içinde... Tabi bu daha da mutluluk verici, zira bu yarış WRE (Dünya şampiyonasına puan veriyor. Yani biraz daha zor ve kaliteli olması bekleniyor. Katılımcılar da o yönde...) Yarış sonrası dinlenip, birşeyler atıştırıp, sonrasında sonuçları takip etmeye başlıyoruz. Bu arada derece düşmeye başlıyor :) İlk 3ün dışına çıktığımda zaten bitiyor :)



Otobüsleri takip etmeye başlıyorum. 13:10'da yarış sonuna kadar son otobüsün kalkacağını söylüyorlar. 5 dakika içinde paldır küldür toplanıp otobüse atlıyoruz. Dönüş daha yorucu olabilirdi belki ama direkt dalmışım :) 13:50 itibariyle Eminönü'nde iniyoruz. 14:20 vapuru ile Kadıköy'e dönüş ve yakamızdayız. :)
Sonrası yine flu... :)

Olmazsa bu sefer böyle bırakalım. Hem 3. bölüm olsun, hem de garip de gelse, bir kısa yazı yazmış olayım, hem de en azından yayın sıklığı olsun :)

Cumartesi Zaman Çizelgesi
06:10 Uyanma
06:30 Odadan çıkış > Minibüs > Kahvaltı
07:20 Karaköy vapuru
07:50 Tramvaya biniş > Sultanahmet
08:10 Belgrad Ormanı Servisi Hareketi
08:45 Belgrad Ormanı Binbaşı Çeşmesi
13:10 Dönüş Servisi
13:50 Eminönü
14:20 Kadıköy vapuru

Tüm fotoğrafları ayrı ayrı görmek için aşağıdaki fotoların üzerine tıklayabilirsiniz...



No comments:

Post a Comment