Monday, May 14, 2012

Özet...

Merhabalar,

Yine çok uzun verdik...
_Ist5Days 2011'e gidildi, ki sonrasında yapılan Üsküp gezisi yazıldı en azından derken, Ist5Days hakkında aklımda pek birşey kalmadı, ne yazık... (3 yarışa katıldığım, IOG'nin yine mükemmel iş yaptığı, artık bir madalyamın daha olduğu, seneye çok yoğun bir gündemim olmasına rağmen yine kaçmaya çalışacağım not düşülsün... :) )
_Son 15 gündür bir Amerika seyahati fırsatımız oldu. Facebook arkadaşlarımın foto ve kısa muhabbetle takip ettikleri gezi için tespitler dizisi hazırlamaya çalışacağım. Zira gün gün anlatırsam çok uzayacak... Ancak 15 gün olduğunu düşünürsek kısa da olmayacak... En yakında... (Bu ara yoğunum da, bakalım ne zaman olacak?!?!)

Selam.

1 comment:

  1. selamlar...

    gezenbilir.com a yeni uye oldum.. (bu kadar süreden sonra yeni kayıt oldugum icin rezalet bir durum ama her ne kadar gec de olsa uye oldum sonunda ) heheheh

    orada geocaching yazılarına bakarken senin blogunun adresini gordum..
    o yuzden buraya geldim. sonra da ist5days yazını gorunce ahanda dedim bu adam da benden...

    izmirlisin sanırım? ama yanılıyor da olabilirim.. bende istanbuldayım..

    2007 senesınden beri geocaching gonullusuyum...
    gezenbilir.com'a da bişiler yazdım.. blog yazıyorum falan da filan..

    kısacası sana bi yorum bırakayım dedim


    iyi avlanmalar :D

    ReplyDelete