Sunday, July 20, 2008

Zephyr Rock Fest 2008

Merhaba,

Geçen gün yazdığım gibi Zephyr Rock Fest için arkadaşlarımızla Eski Foça'daydık. Çok uzun anlatmayacağım; Cumadan Eski Foça'ya geldik. Malzeme alımı yapıp, kısaca denize bakıp direkmaj konsere gittik. Aşağıdaki resimlerde göreceksiniz, konser alanı İngiliz burnu denilen yarımadanın ucundaki yine yarımada şeklindeki kumsalın ucundaydı.

İlk gün, ilk kez böyle bir festivale katılmış olmanın tedirginliği ile erkenden gittik. (Gerçi erkenden derken konser 18:00'da başlayacaktı. Biz 19:00 gibi oradaydık. İlk grubun ilk şarkılarını dinleyebildik. :) :) ) Biralar 4.00 YTL idi. Mükemmel bir geceye başlamıştık. :D Ancak önce başlayan kum fırtınası, sonra çok beğendiğimiz Hariçten Gazelciler grubunun erkenden sahneden indirilmesi (zaman problemi yüzünden ne yazıkki erken inmeleri gerekti. Ancak özellikle "sahneden indirilmesi" dedim... Çünkü, ) Sonra Redd'i beklemeye başladık. Yaklaşık 1 saatten uzun bir aradan sonra Redd çıktı. (Keşke şu nedenle gecikiyorlar falan deseydiniz de, mal gibi beklemeseydik değil mi? ) Redd'in bu kadar kötü olacağını tahmin etmiyordum. Bir türlü seyirciyi alamadılar. Sürekli ezberledikleri şovu yaptılar. Ne bir samimi söz, ne bir hareket, ne bir jest. Berbattı, berbattı. Sonunda yuhalanmamış olmaları tamamen şans...

İkinci gün, deniz, güneş, vs. Onları atlıyorum. Hayko Cepkin'i dinlemiş olma şansı hiçbirşeymiş. Ve şunu gördüm, Hayko Cepki, anlatılmazmış, mutlaka izlemek lazımmış. Bu kadar profesyonel, gözalıcı ve bir o kadar da samimi, alçakgönüllü. Hala düşündükçe nefesim kesiliyor. Düşünceme biraz inanıyorsanız, mutlaka deneyin... (Tabi, artı bir notla; hem sahne şovu, hem müziği epey sert. Sonra demedi demeyin.) (Tekrar not; İzmir'e ilk geldiğinde umarım yine konserindeyim...)

Üçüncü gün; Direc-t ve tabiki Malt. İkisini de dinlenir biliyordum. Takip ediyordum ama bu kadar hayran olunacak gruplar olduğunu bilmezdim. Kısaca söylemek gerekirse mükemmellerdi. Sahne şovları ile değil ama hareketleri, davranışları, müzikleri çok farklıydı. (Ayrıca Redd gibi malzeme kaprisi de yapmadan baba gruplar olmalarına rağmen, çatır çatır çaldılar. Bak sen şu dünyaya :) )

Neyse, diğer Geocaching maceram için kısa kesiyorum. Zaten anlatacak çok şey de yok. Kısaca not etmek gerekirse...

_ Hayko Cepkin mutlaka izlenmesi gereken, sahnesi mükemmel bir adammış.
_ Direc-t ve Malt yeniden konserleri olduğunda yine denenmeli.
_ Redd görüldüğünde kaçılacak, kaçınılacak...
_ Hariçten Gazelciler takip edilecek. Kasetleri varmış, edinilecek...
_ Zephyr Rock Fest umarım seneye de olacak. Yine gidilecek.
_ Yine İngiliz Burnunda olursa, Geocaching :D :D :D





Not: Festivale makine sokmak yasak olduğundan fotoğrafların çoğunluğu organizatörlerin çektikleri. Bir tek 1-2 tane kim-kim-gittik fotoğrafı var. O kadar.

Geocaching'de başarıya ulaştım sonunda. Bunu da birazdan anlatayım. Görüşürüz...

No comments:

Post a Comment