Sunday, May 24, 2009

Notlar...

Merhaba,

Arka arkaya iki yazı olacak. Konular karışmasın diye ayırdım...

Geçtiğimiz hafta karışıktı. Madem benim yaptıklarımı siz benden önce yapın diye not düşüyoruz, bilin;

_ Haftaya Türkan SAYLAN hocamızı kaybederek başladık. Pazartesi ve Salı günleri hocanın yaptıklarını izledikçe insan, hem yaptıklarının ülkemizde eksik olmasından, hem onun kadar bir insan olmaya rağmen yapmamış olmaktan, hem de bunları yaparken yanında olmamış olmaktan utanıyor. Bir de üstüne böyle bir insana sadece dünyevi karları için laf atanları, para için bu kadar rahat yalan söyleyebilenleri gördükçe insan insanlığından utanıyor. Şimdi yapılacak belli aslında. Hocamızın kaybını fırsata çevirmeli, vasiyetini yerine getirmeliyiz sanki??? ( http://cydd.org.tr/ )

_ Pazartesi günü, kötü haberi aldıktan sonra akşamına mükemmel bir müzik ziyafetine katıldık. SKYTürk'teki programından zevkle seyrettiğimiz Ayhan SİCİMOĞLU'nun konserine gittik Ege Üniversite Şenlikleri dahilinde. Tek kelime ile mükemmeldi. Anlatacak çok birşey yok aslında. Tavsiye ederim diyeyim. Bulunduğunuz yere geldiğini duyarsanız mutlaka gidip dinleyin. ( Ben de özel zevki salsa, rumba dinlemek olan bir insan değilimdir ama eğlenceli olduğunu söyleyebilirim. ) Gerek müzikler, gerek sahnesi gerekse program boyunca anlatımları; çok zevkli bir gece geçirmemizi sağladı. Çok tavsiye olunur.

_ Çarşamba akşamı da Dokuz Eylül Üniversitesi (bizimkiler :) ) Bahar Şenlikleri kapsamında yapılacak Dans Gösterisinde benimkiler (bunlar da Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri oluyor :) ) çıkacak diye gittik. İşin aslı dans gösterisi seven bir insan değilimdir. Hatta gece başlarken Meditatif Dans Topluluğu çıkacak anonsunu duyunca gidesim de vardı çok fena. Ama sanırım yaşlandığım için (?) bu Meditatif Dans Topluluğu'nu çok sevdim. Hayatta Modern Dans seyretmeyen ben, ya yaşlandığımdan ya basit bir anlatımları olduğundan, ya da gerçekten çok başarılı olduklarından bu işi çok sevdim. İkinci yarısında da bizim çocuklar çıkınca gece onbir buçuğa kadar ayakta bir seyir şölenine dönüştü. Sanırım bundan sonraki dans gösterilerini bekliyorum. Size de tavsiye ederim ki; birincisi Dokuz Eylül Üniversitesi Meditatif Dans Topluluğu'nu, ikincisi DEÜ Dans Topluluğu etkinliğini mutlaka izleyin. Çok eğlenceli ve sanırım becerikliler. (Eğlenceyi anlıyorum da beceriyi anlayacak kadar tecrübeli değilim ne yazıkki? :( ) Sonuçta yanılmazsınız. (Bir de tavsiye; etkinlik ücretsiz ise erken gidin!!!!!)

_ Sonraki yazı Konak'tan Karşıyaka'ya yaptığım yürüyüş için olacak :) (Saçma değil mi?) En yakın zamanda GPS kaydını çıkarayım, yazıyorum.

Görüşürüz...

2 comments:

  1. Nu kısa yazı formatı güzel olmuş. GPS logları ve yazısını bekliyoruz. Konak a gelirsen beklerim.
    Çağlar
    http://caglar.ca

    ReplyDelete
  2. Yorumlarınıza çok teşekkürler. Hemen bugün Karşıyaka yolunu da yazdım. Belki saçma ama bence iyi oldu :) Konak'a da bugün geldim. Keşke önce konuşsaydik, ben de tanışmayı çok isterim. Bir fırsat yaratacağız artık...

    ReplyDelete