Thursday, September 08, 2011

İzmir'de Doğa Yürüyüşleri 2011-2012

Merhaba,

Geçtiğimiz yıl benzer bir yazı yazarak soldaki İzmir'de doğa yürüşleri takvimini açmıştım. Geçtiğimiz sene faydalı olduğunu düşünüyorum ve bu sene yeniden takvimi güncel tutmaya çalışacağım.


Kafanıza bir soru takılırsa lütfen önce aşağıdaki notları bir okuyun, sonrasında yorum yapabilir veya bana direkt ulaşabilirsiniz.

Takvim ile ilgili ÖNEMLİ
_Liste kulüplerin sezon başında yaptıkları duyurular / bastırdıkları broşürler çerçevesinde hazırlandı. (Yıl içinde anlık değişiklikler yapabilirler?)
_Haftalık olarak kulüpler planlarında değişiklik yapabilirler... Bu nedenle son kararınızı vermeden kulüpten teyid ederseniz iyi olur.
_Her kulüp eşit uzaklıkta durmaktadır. Sıralama o haftaki parkurun ilk kelimesinin ilk harfine göre otomatik yapılıyor. Yani her hafta farklı bir kulüp ilk sırada olabilir. (Abartmayın :) )
_Kulüplerin araç kalkış yerleri, rehberleri, servis güzergahları çok uzun bilgiler olduğu için yazamadım. Karar verdiğiniz kulübün bilgilerini web sitesi / telefon / vb. yöntemlerle kendilerinden öğrenebilirsiniz...
_Listede benim ulaşabildiğim kulüplerin programları var. Benim bilmediğim ve/veya duyurusunu sonradan yapmış kulüp olursa, yardımcı olursanız, listeye eklemek isterim. Lütfen yorum olarak ekleyin.
_Halen listede programı yayınlanan ve bunu istemeyen başka kulüpler de olduğu takdirde memnuniyetle silebilirim. Yorum olarak eklemeniz veya bana ulaşmanız yeterli...

Lütfen, kulüplerin kendi duyuru sistemlerine üye olarak son ve detaylı bilgilere ulaşınız. Bu listeyi sadece referans amacıyla kullanınız...

Listede var olan kulüpler; (Alfabetik sıra)

GEZENBİLİR Yürüyüş Grubu
DEDAK - Dokuz Eylül Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü (Güncelleme-1)
DORUK Dağcılık Kulübü (Güncelleme-1)
KARDAK - Karşıyaka Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü (Güncelleme-3)
KOBEDAK - Konak Belediyesi Dağcılık Kulübü
KORDELYA Dağcılık Kulübü (Güncelleme-2)
SMYRNA Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü
ZİRVE Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü (Güncelleme-1)

Selamlar...

Not: Elime ulaşan kulüpler ile liste güncellenecek...

No comments:

Post a Comment