Tuesday, March 25, 2008

Orienteering - 22/03/2008 (Çatalca Gölet)



Merhaba,

Orienteering antrenmanlarımız giderek daha neşeli oluyor. Bu hafta Çatalca Göleti'nin Gölet bölgesine ilk kez gittik. (Orienteering amacıyla)
Takıma girmek amacında olan arkadaşlarımız ve eğlenmek niyetiyle aramıza katılanlar, toplamda bir otobüs insanı İzmir'de Orienteering'e götürmüş olmanın gururunu yaşadık. Eğer katılımcı arkadaşlarımızın sözlerini de gözönüne alırsak acemi olduğumuz bu tür bir organizasyonda yine eğlenceli bir organizasyonu tamamladık. Sanırım böyle büyürsek, hem nicelik olarak, hem bitelik olarak beklediğimizden hızlı büyüyeceğiz. Neyse, bu hafta neler oldu?

Sabah 9'da Konak'tan araca binerek Buca'dan arkadaşlarımızı da alarak, otobüsteki müzik seçimimize rağmen rakısız eğlenerek :) (Rakısız Türk Sanat müziği mi olur? :) ) Çatalca'ya gittik. Bu hafta DEDAK üyeleri de artmaya başlamıştı. Yaklaşık olarak da genç arkadaşlarımızın geçtiğimiz haftaki grubunun yarısını yenileyerek büyüdük. (Yani DEDAK - Orienteering grubumuzda ulaştığımız insan sayısı geçtiğimiz haftaya göre neredeyse ikiye katlandı. Bu 2 haftada yaptığımız büyük bir gelişmeydi.)

Çatalca'da bu hafta Çizgi Orienteering ismi verilen bir sistemde çalıştık. Haritada çizilmiş bir parkurda ilerlemeye ve bulduğumuz bayrakları işaretlemeye çalıştık.

Başka ne oldu? Aslında çok ekstra birşey olmadı. 5 arkadaşın kaybolması dışında :) İlk kez katılan 5 arkadaşımızın (3 takım) haritada bulundukları yeri kaybetmeleri, diskalifiye zamanını kaçırarak dönüşe geç başlamaları ve dönüş şeklini kaybetmeleri ile arka arkaya 3 hata ile yaklaşık 100 dakika sonrasında arkadaşlarımızı bulduk. Biraz korkutsa da sonuçta böyle bir deneyimi de kazasız çözümlemememize sevindim.

Benim durumuma dersek;
- Organizasyona odaklandıkça yarışmaya odaklanamıyorum. Kafamı toplamam lazım. En azından kendi çıkış saatim yaklaştıkça yarışmaya odaklanmak iyi olur :)
- Çizgi orienteering'den hoşlanmadım. :)
- Yolda karşılaştığım insanlarla konuşmamalıyım. Konuşsam bile uzatmamalıyım.
- Haritada son aşamada kayboldum.
- Konuştuğum insanlar olursa da koşmaya devam etmeliyim. Onlar da koşacaklardır.
+ Haritada kaybolduktan sonra haritaya hızlı dönmeyi başardım.
- Sonuçta berbat...
+ Hatalarım kendim düzeltebileceğim ve ciddi olursam olmayacak hatalar. Göreceğiz...

Görüşmek üzere,

Gösterebileceğim fotoğraflardan birkaçı...

No comments:

Post a Comment